.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش خودسرانه نرخ کرایه در چمستان

بخشدار چمستان نور از منتهی شدن 15 محور مسافری به چمستان در این بخش خبر داد و گفت: بسیاری از رانندگان این محور خودسرانه نرخ کرایه‌ها را افزایش دادند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، رضا دلدار در جلسه شورای ترافیک شهرستان نور، نبود پارکینگ عمومی در شهر، توقف خودروها در مناطق ممنوعه و نیز توقف خودروهای موسسات اتومبیل کرایه در کنار خیابان را از جمله معضلات ترافیکی چمستان ذکر کرد.

بخشدار چمستان ابراز داشت: این مشکل و جریمه شدن خودروها توسط راهور باعث حضور مکرر و متعدد صاحبان خودروهای شخصی و عمومی و آژانس‌ها در بخشداری شده و بخشی از امور و وقت برای پاسخگویی به این مراجعه‌ها صرف می شود و مانع پرداختن به امور مهم‌تر و اساسی می‌شود.

وی از منتهی شدن 15 محور مسافری به چمستان در این بخش خبر داد و افزود: بسیاری از رانندگان این محور خودسرانه نرخ کرایه‌ها را افزایش دادند که اعتراض‌های اهالی و مسافران ساکن در این محورها را به‌دنبال داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین محورها محور چمستان به لاویج است بنابراین باید نسبت به تعیین و ابلاغ نرخ در این محورها تصمیم‌گیری شود.

دلدار در ادامه خواستار اجرای طرح پارکبان و هدایت آژانس‌ها برای احداث پارکینگ اختصاصی و نیز احداث پارکینگ عمومی در شهر چمستان شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان نور نیز بر نصب علائم اخطاری و هشداردهنده در نقاط حادثه‌خیز و نصب سرعت‌گیرهای استاندارد در برخی معابر تاکید کرد و ابراز داشت: نصب سرعت باید با نظارت راهور و حداکثر با ارتفاع 15 سانتی‌متر صورت گیرد.

علی اصغری با اعلام برخی نقاط حادثه‌خیز از جمله میدان فیضیه، تقاطع عباسا و ...خواستار نصب چراغ چشمک زن، علائم راهنمایی و ایمنی بیشتر برای رانندگان در این مناطق شد.

علی منصوری نماینده پایانه‌های غرب مازندران هم خواستار حمایت شرکت تعاونی حمل و نقل در شهرستان و تسریع در ساماندهی خودروهای مسافربر در مسیر نور -آما و نور –نوشهر و زیر پوشش گرفتن تعاونی شد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

چمستانی 1 ارديبهشت 1392
جاده چمستان به آمل خیلی مهم تر از این مسایل ریز است آقایان مسئول،چون آنجا روزانه جان مردم در خطر هست
از نور 1 ارديبهشت 1392
هر کی عشقش کشید تو مسیرهای نور سرعت گیر با ارتفاع زیاد میزند واقعا راهی وجود نداره جلوی این سرعت گیرا روگرفت،من موندم اورژانس بیمارهای تصادفی رو چجوری میبره...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.